۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۹
کد خبر: ۶۰۰۴۲۶
انتقاد حجت الاسلام عبادی از رییس جمهور:

چرا فقط برای شرق کشور اعتبار ندارید | چه چیزی برای گفتن به مردم دارید

چرا فقط برای شرق کشور اعتبار ندارید | چه چیزی برای گفتن به مردم دارید
نماینده مردم بیرجند در مجلس گفت: شرق کشور چه گناهی کرده که در اولویت دولت نیست؟ آقای رییس جمهور و آقای نوبخت وقتی به خراسان جنوبی سفر کنید چه چیزی به مردم می گویید.

حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، با اشاره به سخنان رییس جمهور در مراسم افتتاح راه آهن رشت به قزوین، اظهار داشت: اخیرا رییس جمهور به همراه آقای نوبخت در استان گیلان حضور یافتند و راه آهن قزوین به رشت را افتتاح کردند.

وی گفت: رییس جمهور در شورای اداری استان گیلان مطالبی را بیان کرد که برای مردم جای تأمل دارد؛ رییس جمهور در شورای اداری این استان گفت از برخی جهات استان گیلان از محروم ترین استان‌ها هم محروم است و در ادامه گفته شد در ابتدای دولت یازدهم راه آهن استان‌های قزوین به رشت، ارومیه، همدان، کرمانشاه و تبریز در اولویت بوده است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از رییس جمهور، افزود: آقای روحانی! برای راه آهن خراسان جنوبی تاکنون چه اقدامی انجام دادید؟

حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: مشخص است از ابتدای دولت یازدهم راه آهن خراسان جنوبی جزء اولویت‌های دولت نبوده پس چرا صادقانه با مردم حرف نزدید که این راه آهن برای ما مطرح نیست!

وی ادامه داد: همچنین در سفر اخیر رییس جمهور به استان گیلان توافق راه آهن رشت به آستارا امضا شده و بیان شد که هیچگونه مشکل اعتباری وجود ندارد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جای سوال است که تنها برای راه آهن و راه‌های استان خراسان جنوبی مشکل اعتباری وجود دارد اما برای شمال کشور مشکل اعتباری نیست؟

عمده پروژه‌های دولت در شمال و غرب کشور است | چگونه به روی ملت نگاه می‌کنید؟

حجت الاسلام عبادی اظهار کرد: آقای رییس جمهور و آقای نوبخت! خراسان جنوبی یک متر آزادراه ندارد و راه آهن نداریم اما نوبت به خراسان جنوبی می‌رسد اعتبار ندارید و این استان در اولویت شما نیست؟

وی افزود: شرق کشور چه گناهی کرده که در اولویت دولت نیست؟ آقای رییس جمهور و آقای نوبخت وقتی به خراسان جنوبی سفر کنید چه چیزی دارید که به مردم بگویید؟ چگونه می‌توانید به روی ملت نگاه کنید؟ اگر اعتبار نیست و امکان وجود ندارد باید برای همه جا باشد؛ بی عدالتی تا کجا؟

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: محرومیت و غیربرخوردار بودن شرق کشور و نبود زیرساخت‌هایی مانند راه‌آهن و راه برای همه روشن است اما عمده پروژه‌های دولت در شمال و غرب کشور است پس شرق کشور و استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و هرمزگان چه شد؟ آیا استان‌های شرق کشور برای شما اهمیت دارد یا نه؟/9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات